Commercieel Medewerker Binnendienst

Wat ga je doen?

Als Commercieel medewerker binnendienst kom je te werken op onze verkoop afdeling. Je werkt proactief samen met je collega’s van de binnendienst. Je laat geen kans onbenut en bent continu bezig met het juist afhandelen van klantvragen. In deze functie is veel ruimte om mee te denken en initiatief te tonen om op die manier de doelstellingen te realiseren en de commerciële resultaten te verbeteren. Je komt te werken in een jong en informeel team. Tot slot lijkt het jou een uitdaging om de verhuurafdeling naar een hoger niveau te tillen.

Je adviseert onze klanten en weet de vragen en behoeften op een juiste manier te beantwoorden.

Je werkzaamheden bestaan o.a. uit:

  • Verwerken van binnengekomen orders in onze verhuursoftware (AGP).
  • Adviseren van klanten over ons uitgebreide assortiment tenten, attracties en evenementenmateriaal.
  • Aannemen van telefoon en beantwoorden van binnenkomende e-mail.
  • Opstellen van offertes.
  • Afhandelen van binnengekomen klachten.

Wij zijn op zoek naar een echte commerciële topper die passie heeft voor de klant en uit elk gesprek het beste wil halen voor Skippy-Rent!

Wat vragen wij van jou?

De Commercieel medewerker binnendienst heeft een proactieve en positieve houding.

Daarnaast vragen we het volgende van jou:

  • Je beschikt over MBO + werk- en denkniveau en minimaal 3 jaar relevante werkervaring in een commerciële rol.
  • Je bent klantgericht en transparant; jij bent een echte doorzetter en je doet wat je beloofd.
  • Ook beschik je over een sterk verantwoordelijkheidsgevoel en je doet wat je beloofd.
  • Je denkt in resultaten en oplossingen en ziet het werken met deadlines en targets als een uitdaging en stelt je hierin flexibel op.
  • Je hebt ambitie om jezelf te ontwikkelen en door groeien binnen ons bedrijf.
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend en bent communicatief zeer sterk.
  • Je bent flexibel in drukke tijden.
  • Je hebt affiniteit met de evenementenbranche.

Wat bieden wij?

Naast een afwisselende fulltime baan in een veelzijdig bedrijf bieden wij je onder andere:

  • Een marktconform salaris op basis van jouw kennis en ervaring.
  • Doorgroeimogelijkheden; je krijgt de ruimte om je te ontwikkelen.
  • Leuke collega’s in een no-nonsense cultuur.
  • Uitzicht op een vast contract.

Wie zijn wij?

Skippy-Rent verhuurt bijna alles voor uw feest of evenement. Met tienduizenden artikelen op voorraad, houden we de volledige controle op kwaliteit en prijs. We spelen snel in op elke vraag en hebben alle ingrediënten in huis om van uw feest, beurs of evenement echt een succes te maken. Van losse verhuur tot complete facilitaire organisatie. Skippy-Rent: verhuurt bijna alles.
Door ons brede assortiment en onze ruime kennis nemen wij de gehele logistieke organisatie van evenementen uit handen van onze klant. Samen met de klant denken we na over terreininrichting, stroomplannen, veiligheidsvoorschriften, mogelijkheden en (in een zeldzaam geval) onmogelijkheden. Vervolgens stellen we een passende, scherpe offerte op en zorgen voor een vlekkeloze uitvoering.

Contact informatie:

Solliciteer door op de rode ‘solliciteer’-button te klikken en upload je CV + motivatiebrief. Voor meer informatie zijn wij ook telefonisch bereikbaar. Bel 088-1010100 en vraag naar Laura.
Solliciteer nu snel en eenvoudig!

Bureaus; leg de telefoon maar weer neer, we doen de werving zelf.