Allround Financieel-Administratief Medewerker (32-40 uur)

Als Allround Financieel-Administratief Medewerker werk je op de afdeling ‘Administratie’ die bestaat uit 3 personen (waarvan 1 teamleider). Samen met het team zorg jij voor een professionele administratie voor drie verschillende ondernemingen binnen Skippy-Rent. De administratie is volop in ontwikkeling en is de laatste tijd steeds verder geautomatiseerd. Dit proces willen we blijven optimaliseren en jij denkt dan ook actief mee hoe processen en werkzaamheden binnen de afdeling zo efficiënt en effectief mogelijk kunnen verlopen.

In de dagelijkse praktijk houd jij je o.a. bezig met:

  • Het uitvoeren van de vooraf-facturatie en betalingen.
  • Het voeren van de crediteurenadministratie.
  • Het verwerken van de bank.
  • De maandelijkse verwerking van de aangifte omzetbelasting.
  • Indien nodig ondersteun je de debiteurenbewaking.
  • Indien nodig/ bij afwezigheid van directe collega’s voer je overige incidentele werkzaamheden uit.

Wat vragen wij van jou?

Ben jij cijfermatig goed onderlegd? Kun jij snel schakelen en bewaar jij het overzicht? Heb jij de accurate blik die nodig is om belangrijke financiële gegevens te verwerken en kun je goed samenwerken? Dan gaan wij graag met jou in gesprek! Daarnaast vragen we het volgende van jou:

  • Je bent in het bezit van het Praktijkdiploma Boekhouden (of vergelijkbaar).
  • Je bent voor minimaal 32 uur en 4 dagen per week beschikbaar.
  • Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring in vergelijkbare functie.
  • Je bent cijfermatig sterk, kritisch en accuraat.
  • Je hebt affiniteit met financiële systemen.
  • Je bent stressbestendig, je structureert je werk goed en bewaart te alleen tijde het overzicht.
  • Je bent collegiaal en kunt goed werken in een team, maar ook zelfstandig.
  • Je bent flexibel, geen 9-5 mentaliteit.

Wat krijg je er voor terug?

Naast een afwisselende fulltime baan in een veelzijdig bedrijf bieden wij je onder andere:

  • Een goed salaris dat past bij jouw werk- en denkniveau en ervaring.
  • 24 vakantiedagen en een goede pensioenregeling.
  • Je krijgt de ruimte om je te ontwikkelen.
  • Leuke collega’s die graag met jou willen kennismaken en een no-nonsense manier van werken.
  • Uitzicht op een vast contract.

Wie zijn wij?

Skippy-Rent verhuurt bijna alles voor uw feest of evenement. Met meer dan tienduizenden artikelen op voorraad, houden we de volledige controle op kwaliteit en prijs. We spelen snel in op elke vraag en hebben alle ingrediënten in huis om van uw feest, beurs of evenement echt een succes te maken. Van losse verhuur tot complete facilitaire organisatie. Skippy-Rent: verhuurt bijna alles.

Met wie kun je contact opnemen voor meer informatie?

Door deze aanpak groeien we hard en daarom zijn we op zoek naar enthousiaste aanpakkers die het zichzelf niet graag makkelijk maken en mee willen werken aan mooie, uitdagende en diverse projecten.

Ben jij die financieel-administratieve topper en wil je graag werken in een leuk team? Dan zoeken wij jou!

Solliciteer op deze vacature via de sollicitatiebutton en upload je CV en motivatiebrief. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Laura van de Beerecamp via 088-1010100.

Solliciteer nu snel en eenvoudig!

 

Acquisitie door bureaus wordt niet op prijs gesteld.