Planner

Wat ga je doen?

De afdeling Planning is de spil van ons bedrijf. Je werkt in deze functie samen met nog één andere planner.

Skippy-Rent verhuurt alles voor een succesvol evenement. In deze job zorg jij ervoor dat alle transport en het bijbehorende personeel (o.a. tentenbouwers, chauffeurs en oproepkrachten)  wordt ingepland. Onze klussen variëren van kleine feesten tot grote projecten en evenementen of festivals. We leveren vaak niet alleen de tent, maar ook het meubilair, verlichting en/of de kachels.

Kortom: geen dag is hetzelfde! Daarom zijn wij op zoek naar een geboren Planner die het overzicht bewaart en snel kan schakelen. Jij ziet het als een uitdaging om dagelijks de planning zo efficiënt mogelijk uit te voeren.

In de dagelijkse praktijk:
  • Zorg je voor een efficiënte planning van het operationele personeel en de transporten/klussen. Je maakt hierbij gebruik van het systeem.
  • Ben je het aanspreekpunt voor het operationele personeel: jij onderhoudt continue contact met je collega’s die op klus zijn en je zorgt ervoor dat jij en zij de juiste informatie hebben. Dus ook bij onvoorziene of gewijzigde omstandigheden. Dit is cruciaal voor deze rol. Daarnaast zorg je ervoor dat zij de juiste documenten en instructies mee krijgen voor naar de klanten.
  • Ben je ook het aanspreekpunt voor collega’s van andere afdelingen, zoals: administratie, verkoop, HR en het magazijn.
  • Zorg je ervoor dat de klant vooraf op de hoogte is van levertijden bij zowel op- als afbouw van evenementen, maar ook bij het bezorgen en ophalen van gehuurde goederen. Zodra er iets wijzigt in de planning, laat je dit gelijk aan de klant weten en daarnaast beantwoord je klantvragen.
  • Bewaak jij het wagenpark; dus je zorgt er o.a. voor dat alle onderhoudsbeurten op tijd ingepland worden.
  • Zet je in overleg flexibele krachten in, zoals oproepers en zelfstandigen.

    Wat heb je nodig voor deze functie?

    • Je hebt HBO werk- en denkniveau en minimaal 1 jaar relevante werkervaring.
    • Je houdt altijd het hoofd koel en weet het overzicht te bewaren; ook bij topdrukte of wanneer iets mis dreigt te gaan.
    • Jij schakelt snel, ook wanneer het even niet gaat zoals gepland. Sterker nog: jij ziet problemen al voordat ze er zijn.
    • Je bent hands-on ingesteld en bereid vanuit de praktijk te leren.
    • In ons hoogseizoen vind je het niet erg om lange dagen te maken en regelmatig ook in het weekend te werken. Kortom je bent flexibel en hebt geen 9 tot 5 mentaliteit.
    • Je beschikt over een goede dosis humor en bent een echte teamplayer.
    • Je bent resultaatgericht en houd van uitdagingen. Jij bent niet voor 1 gat te vangen!
    • Je bent goed met systemen en maakt dit snel eigen.
    • Je hebt een rijbewijs (minimaal B) en beschikt over eigen vervoer.
    • Je bent woonachtig in de omgeving van Barneveld (maximaal 20 km afstand).

    Wat krijg je ervoor terug?

    • Een zeer veelzijdige functie met concrete doorgroeimogelijkheden.
    • Een goed en marktconform salaris op basis van jouw kennis en ervaring.
    • Leuke collega’s in een no-nonsense cultuur.
    • Uitzicht op een vast contract.
    • Gezellige vrijdagmiddagborrels.

    Wie zijn wij?

    Skippy-Rent Events verhuurt bijna alles voor uw feest of evenement. Maar wij gaan veel verder dan dat. Wij zijn een totaalleverancier voor feesten, evenementen en festivals. Alles kan voor de klant geregeld worden: van vergunningsaanvraag tot een schone oplevering van het terrein.

    Wij zijn al 20 jaar een gevestigde naam in de evenementenwereld en werken vanuit Barneveld. De nieuwe eigenaar van Skippy-Rent is ambitieus en heeft een mooie visie voor de toekomst! Ben jij enthousiast en wil jij graag onderdeel zijn van onze ambitieuze Skippy-familie?

    Contact informatie:

    Solliciteer door op de rode ‘solliciteer’-button te klikken en upload je CV. Voor meer informatie zijn wij ook telefonisch en per mail bereikbaar. Bel 088-1010100 en vraag naar Laura van de Beerecamp ofstuur een mailtje naar [email protected]

    Solliciteer nu snel en eenvoudig!

     
    Bureaus; leg de telefoon maar weer neer, we doen de werving zelf.