Orderverwerker 32-40 uur

Wat ga je doen?

Als orderverwerker kom je te werken op onze verkoop afdeling in Apeldoorn. Je werkt proactief samen met je collega’s om de binnenkomende orders te verwerken in het systeem. Je laat geen kans onbenut en bent continu bezig met het juist afhandelen van klantvragen. In deze functie is veel ruimte om mee te denken en initiatief te tonen om op die manier de klant op de juiste wijze te adviseren en zo mogelijk de commerciële resultaten te verbeteren. Je komt te werken in een jong en informeel team. Tot slot lijkt het jou een uitdaging om de orderverwerking naar een hoger niveau te tillen.

Je verwerkt orders van onze klanten en weet de vragen en behoeften op een juiste manier te beantwoorden.

Je werkzaamheden bestaan o.a. uit:

  • Verwerken van binnengekomen orders in onze verhuursoftware
  • Adviseren van klanten over ons uitgebreide assortiment tenten, attracties en evenementenmateriaal.
  • Aannemen van telefoon en beantwoorden van binnenkomende e-mail.
  • Opstellen van offertes.
  • Afhandelen van binnengekomen klachten.

Wij zijn op zoek naar een collega die net als ons passie heeft voor het bedienen van onze klant en uit elk order het beste wil halen voor Skippy-Rent!

Wat vragen wij van jou?

De Orderverwerker heeft een proactieve en positieve houding.

Daarnaast vragen we het volgende van jou:

  • Je beschikt over MBO + werk- en denkniveau en minimaal 3 jaar relevante werkervaring in vergelijkbare functie is een pré.
  • Je bent klantgericht en transparant; jij bent een echte doorzetter en je doet wat je beloofd.
  • Ook beschik je over een sterk verantwoordelijkheidsgevoel en je doet wat je beloofd.
  • Je denkt in resultaten en oplossingen en ziet het werken met deadlines en targets als een uitdaging en stelt je hierin flexibel op.
  • Je werkt secuur en zorgt dat iedere binnenkomende order juist verwerkt wordt.
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend en bent communicatief sterk.
  • Je bent flexibel in drukke tijden.
  • Je hebt affiniteit met de evenementenbranche en vindt organiseren echt je tweede natuur.

Wat bieden wij?

Naast een afwisselende fulltime baan in een veelzijdig bedrijf bieden wij je onder andere:

  • Een marktconform salaris op basis van jouw kennis en ervaring.
  • Doorgroeimogelijkheden; je krijgt de ruimte om je te ontwikkelen.
  • Leuke collega’s in een no-nonsense cultuur.
  • Uitzicht op een vast contract.
  • Thuiswerken in de ‘çloud’ behoort zeker tot de mogelijkheden.

Wie zijn wij?

Skippy-Rent verhuurt bijna alles voor uw feest of evenement. Met duizenden artikelen op voorraad, houden we de volledige controle op kwaliteit en prijs. We spelen met onze verschillende locaties snel in op elke vraag en hebben alle ingrediënten in huis om van uw feest, beurs of evenement echt een succes te maken. Van losse verhuur tot complete facilitaire organisatie. Skippy-Rent: verhuurt bijna alles.
Door ons brede assortiment en onze ruime kennis nemen wij de gehele logistieke organisatie van evenementen uit handen van onze klant. Samen met de klant denken we na over terreininrichting, invulling van het event, en de veiligheidsvoorschriften, mogelijkheden en (in een zeldzaam geval) onmogelijkheden. Vervolgens stellen we een passende, scherpe offerte op en zorgen voor een vlekkeloze uitvoering.

Contact informatie:

Solliciteer door op de rode ‘solliciteer’-button te klikken en upload je CV + motivatiebrief. Voor meer informatie zijn wij ook telefonisch bereikbaar. Bel 088-1010100 en vraag naar Tom.
Solliciteer nu snel en eenvoudig!

Bureaus; leg de telefoon maar weer neer, we doen de werving zelf.